LA VIA DE LA PLATA EN BICICLETA

Aquest bloc narra i reprodueix les vivències del nostre viatge de noces. Anar en bicicleta de Sevilla fins a Santiago.

dimecres, 19 de març del 2008

2ona. ETAPA. CASTILBLANCO- MONESTERIO

Sortim per la carretera direcció Almadén de la Plata. Ens trobem un trajecte trencacames. Per la serra nord de Sevilla vam veure àguiles i diferents aus de gran mida. Vam coincidir amb un ciclista (de nom Pepe) durent la pujada. Malauradament ens vam tornar a equivocar de camí. Tal i com podeu veure a les fotografies ens vam ficar a un tallafoc de desnivell inhumà (impossible fer-ho en bici... i també caminant) i ens vam tornar a perdre. Per culpa de no seguir una fletxa a un STOP vam fer uns 35 kms. de més...però finalment vam arribar a dinar a Almadén (però morts de cansament i gana).
Vam dinar "carne con salsa, croquetas i ensalada". Boníssim!
Portàvem 60 kms. i volíem arribar a Monesterio. En total ens va sortir 111 Kms. Els últims 25 kms. que ens portaven a Monesterio per la nacional van ser agònics. Ens van allotjar a un hostal perquè no hi havia alberg. Necessitem recuperar forces.

EFL ha dit...

Hola Jaume i Adriana!

M'ha alegrat moltíssim trobar-me el vostre mail. Pel que veig acabeu de començar i ja esteu fets caldo. Més dur que us pensàveu, oi? És un viatge massoca però genial, i si no ja m'ho direu. És una idea molt maca la de compartir la vostra AVENTURA amb més gent. FORÇA I BON VIATGE!

Mònica Garcia from Albanyà (Alt Empordà).